1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,38 mln widzów. Następnego dnia program śledziło 1,77 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
W sobotę, 1 września br. o godz. 17.30 TVP1 pokazała pierwszy odcinek odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,38 mln osób. Przełożyło się to na 17,90 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,45 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 637 tys., a w 16-59 - 972 tys.).
Dzień później o 18.30 telewizyjna Jedynka wyemitowała drugi odcinek teleturnieju, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,77 mln widzów (RCH - 2,94 mln). Przełożyło się to na 15,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 9,49 proc. w grupie 16-49 oraz 11,33 proc. w grupie 16-59.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w całym sezonie 2017/2018 wyniosła 1,86 mln osób. Teleturniej dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 44,60 mln zł.
„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego
„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.
Publiczny nadawca wraz z początkiem tego sezonu zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.
„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku będą brać udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywać się będą drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie zobaczą gości specjalnych. Weekendowe wygrane zostaną przeznaczone na cele charytatywne Caritas Polska.
Kolejne odcinki programu będzie można oglądać od poniedziałku do soboty godz. 17.30 oraz w niedziele 18.30.
Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.
Dołącz do dyskusji: 1,4 i 1,8 mln widzów pierwszych odcinków „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego