K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum
Agencja K2 wygrała przetarg firmy CEDC International, w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek nowej, limitowanej wersji wódki Bols Platinum - Magma. Będzie to czwarta marka z portfolio tej firmy pod opieką K2.
Nowa marka w portfolio CEDC trafiła do sprzedaży w październiku tego roku. Działania komunikacyjne rozpoczęły się w poniedziałek 23 października od aktywacji konsumenckiej „Wyprawa Magma”. Jest to kolejny element platformy komunikacyjnej „Załoga Bols: Odwaga. Emocje. Przyjaźń.” Główną nagrodą w konkursie jest wyprawa na Islandię, której przewodnikiem będzie Andrzej Bargiel – biegacz górski i himalaista.
Agencji K2 powierzono przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych, obsługę social mediów (Facebook, Instagram) oraz stworzenie strony na Facebooku. Zakup kampanii w mediach społecznościowych powierzono agencji mediowej K2 Media.
K2 zajmuje się obsługą w mediach społecznościowych trzech innych brandów z portfolio Cedc International - Żubrówki Białej, Żubrówki Czarnej oraz Żubrówki Bison Grass. Dla brandu Bison Grass od połowy 2016 roku agencje z grupy K2 realizują działania w ramach platformy „Połącz dwie natury”.
Dołącz do dyskusji: K2 wprowadza na rynek nową markę Bols Platinum