Karaoke o rejestrowaniu numerów w reklamie Plush na Kartę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej taryfy Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) symbolizujący tę markę Plushak śpiewa piosenkę zachęcającą do rejestrowania tam numerów prepaidowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
W spocie Plushak podczas imprezy śpiewa w stylu karaoke piosenkę kojarzącą się z „Białym misiem”. Zachęca stojącą do niego plecami dziewczynę, żeby zainteresowała się zarejestrowaniem numeru prepaidowego w Plushu. Kiedy ta osoba się odwraca, okazuje się, że jest to chłopak z długimi włosami.
Poprzednia reklama promująca rejestrację numerów prepaidowych w Plush na Kartę pokazywała, jak Plushak niesie choinkę.
Wszystkie reklamy informują, w jak wielu różnych punktach można rejestrować numery prepaidowe w Plush na Kartę oraz jakie bonusy się wtedy otrzymuje (50 GB limitu internetowego i 500 zł na połączenia krajowe i SMS-y).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu zajęli się Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Karaoke o rejestrowaniu numerów w reklamie Plush na Kartę (wideo)