SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karol Paciorek w kampanii reklamowej marki Amica

Wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica, skierowana do młodych odbiorców. W akcję pod hasłem "Pora na parę" zaangażowanego podcastera i youtubera Karola Paciorka.

Karol Paciorek sprawdził swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica, która we wrześniu uruchomiła kampanię „Pora na parę!”.

"Pora na parę" z Karolem Paciorkiem

- W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty  – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica. - Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu – dodaje Joanna Walczak.

Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca roku, wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem.

Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.

Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek w kampanii reklamowej marki Amica

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lol :D
Co to jest w ogóle za news o marce no-name?
odpowiedź