Karolina Wesołowska za Rafała Domaradzkiego dyrektorem marketingu Grupy Paradyż
Karolina Wesołowska została nowym dyrektorem marketingu w Grupie Paradyż, firmie zajmującej się produkcją glazury. Zastąpiła Rafała Domaradzkiego, który objął w firmie nowe obowiązki.
Karolina Wesołowska jest odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii marketingowej firmy. Z branżą marketingową związana jest od ponad 12 lat. Doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital.
Przez ostatnie trzy lata związana była ze szwajcarską marką Hoval, w której początkowo zajmowała się budową strategii i zespołu marketingowego na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, a następnie jako content marketing manager odpowiadała za działania contentowe w internecie i social media dla Europy Zachodniej. Wcześniej na stanowisku dyrektora marketingu w Celma SA, przeprowadziła rebranding marki oraz była pomysłodawcą i realizatorem akcji Celma Pomaga. Przez ponad cztery lata zarządzała wizerunkiem firmy Immergas Polska, nadzorując działania ze wszystkich obszarów marketingu.
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
W Grupie Paradyż Karolina Wesołowska zastąpiła Rafała Domaradzkiego, który został dyrektorem działu rozwoju wzornictwa w Grupie Paradyż.
Dołącz do dyskusji: Karolina Wesołowska za Rafała Domaradzkiego dyrektorem marketingu Grupy Paradyż