Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej
Dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy Katarzyna Adamiak-Sroczyńska będzie pełnić funkcję dyrektor agencji kreacji rozrywki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzja ta związana jest z odejściem ze stanowiska Marcina Wolskiego, który od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej.
Obecnie Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pełni obowiązki zastępcy dyrektora agencji kreacji rozrywki, ale jak udało się ustalić portalowi Wirtualnemedia.pl - na dniach ma objąć stanowisko dyrektora.
Zmiany w tym obszarze zaplanowane były na początek grudnia. Marcin Wolski, który wcześniej szefował rozrywce od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej.
- Dyrektor Wolski podjął decyzję o rezygnacji ze stanowiska dyrektora Agencji Kreacji Rozrywki z dniem 30 listopada br. Uzasadnił to chęcią skupienia się na pracy artystycznej i twórczej, co w znacznym stopniu utrudniały mu obecne obowiązki służbowe - przekazało nam przed kilkoma dniami biuro prasowe telewizji publicznej. - Zarząd TVP zaproponował mu kontynuowanie współpracy na stanowisku doradcy zarządu. Decyzje o nowym dyrektorze agencji zostaną ogłoszone przed początkiem grudnia - powiedziano nam wtedy.
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska w swojej karierze była m.in. rzecznikiem prasowym prezydenta Andrzeja Dudy (zastąpił ją Marek Magierowski). Pracowała jako dziennikarka w „Życiu”, w latach 2006-2009 była specjalistą ds. PR w Trójce Polskiego Radia, skąd odeszła po odwołaniu ze stanowiska dyrektora Krzysztofa Skowrońskiego. Następnie współtworzyła z nim Radio Wnet (w październiku br. KRRiT przyznała rozgłośni koncesję na nadawanie), w latach 2009-2013 pełniąc funkcje zastępcy redaktora naczelnego Radia Wnet i redaktor naczelnej „Kuriera Wnet”. Od lutego 2017 roku była kierownikiem redakcji programu „Pytanie na śniadanie” TVP2.
Marcin Wolski dyrektorem agencji kreacji rozrywki został w kwietniu 2018 roku, co było również związane ze zmianami w wewnętrznych strukturach Telewizji Polskiej. Reforma organizacyjna spółki objęła m.in. piony programowania, kreacji i produkcji, która zakładała m.in. scalenie redakcji anten do jednego biura programowego, które będzie odpowiedzialne za ramówki wszystkich kanałów.
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost wpływów z abonamentu radiowo-telewizyjnego o 69,9 proc. do 622,5 mln zł oraz spadek przychodów z reklam i sponsoringu o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Publiczny nadawca osiągnął 0,5 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej