Katarzyna Ratajczyk odpowiada za komunikację Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej OOH
Katarzyna Ratajczyk objęła nowe stanowisko communication managera w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej OOH.
Ratajczyk będzie odpowiedzialna za strategię komunikowania i upowszechnianie bieżących informacji, opracowań branżowych, danych rynkowych i raportów na powstającej Internetowej platformie wymiany informacji OOHlife.org. Platforma jest inicjatywą członków Izby i otwartym dla wszystkich firm OOH narzędziem promocji branży.
Katarzyna Ratajczyk zdobywała doświadczenie w branży reklamowej w sieciowych agencjach: w McCann-Erickson, a przede wszystkim DDB Warszawa, z którą była związana najdłużej. Potem przez siedem lat była dyrektorem Biura Promocji Miasta w Urzędzie m. st. Warszawy i zarządzała działaniami promocyjnymi miasta, w tym organizacją strefy kibica podczas UEFA Euro 2012 i prezentacją stolicy na międzynarodowych targach inwestycyjnych i turystycznych.
Specjalizuje się w planowaniu komunikacji, a także brandingu i strategic writing.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Ratajczyk odpowiada za komunikację Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej OOH