KFC w nowej kampanii promuje "sos na wagę złota"
Sieć restauracji KFC wprowadziła do oferty limitowaną linię KFC Kentucky Gold. Promuje ją kampanią, w której pojawia się utwór pt. "Gold" wykonywany przez Spandau Ballet.
W menu restauracji KFC pojawiła się limitowana edycja kultowych pozycji z menu KFC, gdzie kurczak w sosie Kentucky Gold gra główną rolę.
Kultowy sos Kentucky Gold powstał w Polsce. Stworzony na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy, w złotym kolorze, pasuje zarówno do soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, jak i do frytek, krążków cebulowych czy chrupiących veggetsów.
Obecnie we wszystkich restauracjach KFC w Polsce dostępna jest limitowana edycja dań, które łączą ikoniczny złoty sos Kentucky Gold ze smakiem kultowego kurczaka w chrupiącej panierce. Są to m.in. Kentucky Gold Grander, Kentucky Gold Zinger, Kentucky Gold Twister, Kentucky Gold Wrapper oraz Kentucky Gold Quritto.
Wszystkie te pozycje można również zamówić w zestawach, big boxach oraz jako dodatki do dowolnego Kubełka KFC. Oferta będzie dostępna na miejscu i w dostawie tylko do 28 listopada.
Nowa limitowana linia KFC Kentucky Gold promowana jest kampanią. W klipie pojawia się utwór pt. "Gold" wykonywany przez Spandau Ballet, brytyjski zespół odnoszący swoje największe sukcesy w latach 80. XX wieku.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Kentucky Gold” wyreżyserował Alan Willmann, zaś za produkcję odpowiada Dynamo film.
Dołącz do dyskusji: KFC w nowej kampanii promuje "sos na wagę złota"