612 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 8”
Ósmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 612 tys. widzów, o 238 tys. osób mniej niż szóstą odsłonę emitowaną rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 8” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 17 października br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 612 tys. widzów, co przełożyło się na 5,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek programu został nadany 17 października br. Oglądało go 818 tys. osób.
Dla porównania, szósty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie śledziło 850 tys. osób przy udziałach wynoszących 6,58 proc. w 4+, 8,76 proc. w 16-49 oraz 7,49 proc. w 16-59. Program stracił 238 tys. osób.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Ósmą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Damian Drzewiecki zwycięzcą, Katarzyna Jonaczyk wypadła najlepiej wśród kobiet
Zwycięzcą ósmej edycji programu „Ninja Warrior Polska” został Damian Drzewiecki, który otrzymał tytuł „Last Warrior Standing” oraz czek o wartości 30 tys. zł. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
Z kolei najlepszą wśród kobiet okazała się być Katarzyna Jonaczyk (otrzymała tytuł „Last Woman Standing” i nagrodę pieniężną w wysokości 20 tys. zł).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 612 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 8”