Koniec pracy hybrydowej w Polsat Media. Powrót na stałe do biura
Pracownicy spółki Polsat Media, sprzedającej reklamy w kanałach i serwisach Grupy Polsat Plus, wracają do pracy na stałe w biurze przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Dotąd w spółce Polsat Media obowiązywał hybrydowy model pracy - pracownicy mogli pracować zdalnie zwykle dwa razy w tygodniu, co dawało im ok. 8 dni zdalnych w miesiącu.
Teraz to się zmieni i członkowie zespołów powinni być każdego dnia w biurze. Decyzja o zmianie trybu pracy zapadła po tym jak biuro reklamy Polsatu otrzymało niesatysfakcjonującą ocenę w rankingu tworzonym przez domy mediowe. Powodem była zbyt niska elastyczność cenowa oferty Polsat Media.
- Nie komentujemy naszych wewnętrznych spraw – mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Grypy Polsat Plus, pytany o zmianę trybu pracy w Polsat Media.
Polsat Media sprzedaje reklamy w telewizji, internecie i radiu
Biuro reklamy Polsat Media obsługuje 78 kanałów telewizyjnych, należących do Grupy Polsat Plus oraz do innych nadawców polskich i zagranicznych. Spółka sprzedaje również reklamy na nośnikach OOH, w radiu Muzo.fm oraz w internecie, w tym w portalu Interia.pl będącym częscią grupy.
W 2021 r. przychody Polsat Media zwiększyły się o 23,6 proc. do 245,11 mln zł, m.in. dzięki przejęciu sprzedaży oferty reklamowej Grupy Interia i kanałów Telewizji Puls.
Dołącz do dyskusji: Koniec pracy hybrydowej w Polsat Media. Powrót na stałe do biura