Remarkable Ones zmienia się w Ro
Po ponad 6 latach obecności na rynku usług public relations Remarkable Ones, przechodzi rebranding i zmienia się w Ro. Poza zmianą wizerunku, agencja poszerza zakres usług o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360 stopni oraz działania dla branży Web3.
Remarkable Ones, od początku swojej działalności, specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru innowacji dla korporacji, startupów, funduszy VC, a także podmiotów publicznych, których obszar działalności dotyka nowych technologii. Kontynuując dynamiczny rozwój, agencja przechodzi właśnie rebranding, któremu towarzyszy zmiana nazwy, identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa.
– Rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa wyrażały wartości wpisane w DNA agencji od początku jej istnienia. Od lat skutecznie i z sukcesami opowiadamy angażujące historie o tych, którzy zmieniają świat. Jednak u podstaw tego, co robimy, od zawsze leżało strategiczne podejście, wykraczające daleko poza tradycyjne relacje z mediami – podsumowuje Magda Mikulska, partner Ro.
Ro dla branży WEB3
Zmianom wizerunkowym towarzyszy rozszerzenie portfolio usług, rozbudowane o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych – wizerunkowych 360 stopni i działania dla podmiotów z branży WEB3. Nowe usługi są dopełnieniem strategii firmy, która zakłada kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od koncepcji, poprzez współpracę z mediami i influencerami/liderami opinii, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.
- W obszarach takich jak WEB3 świętym gralem komunikacji pozostają kompetencje w zakresie budowania społeczności, growth hackingu, współpracy z wyspecjalizowanymi liderami opinii, kompleksowego zarządzania doświadczeniem użytkownika oraz retencją użytkowników - tłumaczy Krystian Cieślak, dyrektor zarządzający agencji.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/remarkable-ones-obsluga-pr-polska-agencja-rozwoju-przedsiebiorczosci-parp
Ro to obecnie 12-osobowy zespół konsultantów odpowiedzialnych za strategie, koncepty kreatywne, działania media i influencer relations, kampanie performance i content marketing oraz kompleksową realizację kampanii komunikacyjnych.
Wśród klientów agencji znajdują się takie podmioty jak Sodastream, Student Depot, Booksy, uPacjenta, Infoshare, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Niantic Inc., twórcy gry PokemonGo.
Nową identyfikację wizualną przygotowała Leniva Studio.
Dołącz do dyskusji: Remarkable Ones zmienia się w Ro