SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsorcjum z Legend Group zrealizuje kampanię „Prędkość zabija. Włącz myślenie”

Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kolejnej odsłony kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” wygrało konsorcjum firm Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.

Tegoroczna kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” rozpocznie się w kwietniu, obejmując telewizję, radio, prasę, internet (specjalny serwis, marketing w wyszukiwarkach, reklamy display, działania angażujące społeczności) oraz niestandardowe w przestrzeni publicznej. Celem akcji jest podkreślenie nadmiernej, niedostosowanej do warunków jazdy, prędkości jako głównej przyczyny wypadków drogowych oraz nakłonienie kierowców do zmiany postaw w tym zakresie.

Przetarg na przygotowanie i realizację kampanii wygrało konsorcjum kierowane przez agencję reklamową Legend Group, a złożone również z domu mediowego MEC, agencji public relations On Board PR i – jako podwykonawcy – agencji badawczej Pentor. Firmy odpowiadają za przeprowadzenie jakościowych i ilościowych badań opinii społecznej, przygotowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów, działania z zakresu public relations, organizację eventów oraz kreację i produkcję.Budżet projektu, organizowanego przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wynosi ponad 5 mln zł brutto i jest finansowany z Banku Światowego.

Legend Group przygotowała już kreację jednej z ubiegłorocznych odsłon kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, opartej na koncepcji cmentarnego GPS-u (więcej na ten temat).

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozstrzygnęła niedawno przetargi dotyczące dwóch innych kampanii promujących bezpieczeństwo na drogach. Akcję podkreślającą konieczność zapinania pasów przez kierowców i pasażerów samochodów oraz używania w samochodach fotelików dla dzieci przygotuje i zrealizuje konsorcjum kierowane przez agencję BBDO Warszawa (więcej na ten temat). Natomiast za kampanię ostrzegającą przed prowadzeniem pojazdów pod wpływem alkoholu odpowiadają agencja Fabryka Komunikacji Społecznej i dom mediowy Mediasense (więcej).

Dołącz do dyskusji: Konsorcjum z Legend Group zrealizuje kampanię „Prędkość zabija. Włącz myślenie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
clarkson
Jeremy Clarkson miał rację - to nie prędkość zabija, tylko jej nagłe wytracenie
odpowiedź