SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsumenci chcą osobistej, internetowej interakcji z markami

Dla prawie 2/3 (62 procent) konsumentów, bezpośrednia i osobistakomunikacja z internetowym reprezentantem danej marki jest lepszaniż reklamy czy promocyjne materiały otrzymywane od firm.

63 procent konsumentów chciałoby także osobiście podzielić się ztakim reprezentantem swoją opinią na temat produktu lub marki, akolejne 67 procent najprawdopodobniej przekazałoby uzyskane w tensposób informacje innym osobom - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie o nazwie 'The Impact of Social Media onPurchase Behavior' ('Wpływ społecznych mediów na zachowaniazakupowe'), przeprowadzonego przez firmę badawczą OTX Research nazlecenie agencji marketingowej DEI Worldwide.

54 procent respondentów stwierdziło, że informacja odreprezentanta danej marki, który bezpośrednio kontaktuje się z nimiw sieci, jest bardziej wartościowa niż informacja jaką znajdują nastronie internetowej firmy. 57 procent badanych na podstawieinformacji od reprezentanta jest także skłonnych podjąć takiedziałanie jak wizyta w sklepie czy zakup produktu.

Badanie pokazało również, że przy szukaniu informacji oprodukcie konsumenci polegają na mediach społecznych w takim samymstopniu jak na witrynach firm. 70 procent z nich odwiedziło listędyskusyjną, serwis społecznościowy, blog, serwis wideo lub weszłona czat, aby zdobyć informacje o danej firmie, marce czyprodukcie.

Zdaniem dyrektora wykonawczego DEI Worldwide Luo Cuminga, wynikitego badania są szczególnie interesujące dlatego, że wspierają toco agencja twierdziła od dawna, czyli że tzw. 'word of mouth' jestwartościowym narzędziem marketingowym, które powinno być łączone ztradycyjnymi mediami przy tworzeniu zintegrowanej strategiimarketingowej.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą osobistej, internetowej interakcji z markami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl