„Kont Rewolucja” - Alior Bank promuje się social shoppingowo (wideo)
Rusza „Kont Rewolucja” – internetowa promocja Alior Banku oparta na mechanizmie zakupów grupowych. Akcję wspierają działania reklamowe w internecie i telewizji.
„Kont Rewolucja” jest skierowana do nowych klientów Alior Banku. W ramach promocji na stronie internetowej konto-osobiste.aliorbank.pl można do 21 marca złożyć wniosek internetowy o konto osobiste. Po otworzeniu rachunku należy na niego otrzymać do końca marca wpływ z innego banku wynoszący min tysiąc złotych.
Akcja wykorzystuje mechanizm internetowych zakupów grupowych. Jeśli bowiem z tej oferty skorzysta co najmniej tysiąc osób, zostaną one zwolnione z opłaty za kartę debetową przez 12 miesięcy. Jeśli takich osób będzie minimum półtora tysiąca, nie będą one płacić za kartę debetową przez 18 miesięcy.
Promocję wspierają działania reklamowe w internecie (reklamy na największych portalach, w sieciach reklamowych, komunikatorach i Google; mailingi) oraz – od 1 do 27 lutego – w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne). Spot telewizyjny to zmodyfikowana wersja reklamy z ubiegłorocznej kampanii konta osobistego Alior Banku (zobacz ten spot). Obecną akcję przygotowały agencja reklamowa PZL (kreacja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Kont Rewolucja” - Alior Bank promuje się social shoppingowo (wideo)