Krzysztof Basel w Ceneo.pl zajmuje się blogami i social media
Wieloletni redaktor naczelny serwisu Fotoblogia, Krzysztof Basel, dołączył do działu marketingu Ceneo.pl. Zajmuje się tam m.in. rozwojem i wydawaniem firmowych blogów o tematyce technologicznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Basel przez 9 lat szefował należącemu do Wirtualnej Polski serwisowi Fotoblogia. Jednak pod koniec 2017 roku przestał prowadzić witrynę. Jego stanowisko kilka dni temu przejął Marcin Watemborski.
Od połowy stycznia Krzysztof Basel pracuje dla Ceneo.pl, we wrocławskim biurze spółki. - W zespole marketingu będą zajmować się rozwojem i wydawaniem firmowych blogów o tematyce technologicznej, prowadzeniem kanałów społecznościowych, a także wspieraniem projektów reklamy natywnej. Razem z zespołem będziemy intensywnie rozwijać tematyczne blogi Ceneo, jak Magazyn Ceneo, na których doradzamy, które produkty kupić, na co zwrócić uwagę przy zakupach, w jakie gry zagrać - mówi nam.
- Zamiast ronda mam mały dworzec za oknem, zamiast dziewiątego piętra jest piąte, ale za to jakie piękne! Dalej są blogi, fejsbuki i technologie. I bardzo dobrze! – napisał na swoim facebokowym profilu.
Z badania Gemius/PBI wynika, że w listopadzie 2017 roku Grupa Ceneo.pl zanotowała 11,61 mln użytkowników i 172,9 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Basel w Ceneo.pl zajmuje się blogami i social media