671 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49
Nadawany w piątkowym prime-time trzeci sezon „Lego Masters” oglądało średnio 671 tys. widzów. Było to o 168 tys. widzów mniej niż miał drugi sezon programu emitowany niemal rok temu. Cykl dał TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 3” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 30 września do 4 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 781 tys. oglądających.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 168 tys. widzów. Drugą serię „Lego Masters” śledziło 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w grupie 4+, 10,41 proc. w grupie 16-49 i 8,05 proc. w grupie 16-59.
TVN w trakcie emisji „Lego Masters 3” czyli w piątkowym paśmie między godz. 20.02 a 21.34 miał 4,77 proc. udziału. Stacja zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 z 11,52 proc. udziału. Drugą lokatę zajął Polsat (11,03 proc.), trzecią - TVP2 (7,01 proc.), a tuż za TVN znajduje się TV Puls (4,32 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był wiceliderem.
„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.
Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach zwycięzcami
Zwycięzcami trzeciej edycji programu „Lego Masters” zostali: Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach.
W właśnie zakończonym sezonie nowymi jurorami byli piosenkarz Czesław Mozil oraz projektantka graficzna, ilustratorka o artystka multidyscyplinarna Pola Lisowicz. Względem drugiej edycji zastąpili Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką (która aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim).
Program bez zmian prowadził Marcin Prokop.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 671 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49