Kwartalnik 'Obuwie i galanteria' zastępuje 'Modę i Dodatki'
Na rynku pism branżowych poświęconych modzie pojawia się nowyperiodyk - "Obuwie i galanteria" adresowany do przedsiębiorcówzajmujących się handlem tytułowymi artykułami. Wydawnictwo Promediaprzekształciło w to czasopismo publikowany wcześniej przez siebiekwartalnik "Moda i Dodatki".
Głównymi działami nowo powstałego periodyku "Obuwie igalanterii" są "Handel" (prezentujący zagadnienia z zakresu obsługiklienta, franchisingui centrów handlowych), "Marketing"(przedstawiający najnowsze kampanie marketingowe i informacjedotyczące reklamy), "Targi" (poświęcony krajowych i zagranicznychwystawom) i "Trendy" (prezentujące z dwusezonowym wyprzedzeniemtendencje w designie, nowości obuwia, galanterii skórzanej idodatków). Na łamach kwartalnika poruszane będą również takiezagadnienia, jak rynek, przemysł, opinie, produkty i wydarzenia zżycia branży.
"Obuwie i galanteria" powstało z przekształcenia kwartalnika"Moda i Dodatki", co - jak wyjaśnia wydawnictwo Promedia -nastąpiło z powodu zmian na rynku branżowym . Nowe czasopismo madocelowo dostarczać polskim przedsiębiorstwom działającym wdziedzinach, którymi zajmuje się periodyk, profesjonalnychinformacji, niezbędnych w prowadzeniu biznesu.
"Obuwie i Galanteria" będzie kolportowane jest przezbezpośrednią wysyłkę pocztową, prenumeratę oraz dystrybucję natargach w nakładzie 7,5 tys. egz. w wydaniach targowych, a 5,5 tys.egz. w pozostałych numerach.
Dołącz do dyskusji: Kwartalnik 'Obuwie i galanteria' zastępuje 'Modę i Dodatki'