SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lawenda Public Relations wypromuje „Dzień Darmowej Dostawy 2012”

Agencja Lawenda Public Relations zrealizuje działania PR akcji „Dzień Darmowej Dostawy 2012” dla eKomercyjnie.pl.

Działania, które obejmą doradztwo PR oraz media relations, będą realizowane do końca br.

Trzecia edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 3 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów w sklepach biorących udział w akcji bez ponoszenia kosztów przesyłki. Dzień Darmowej Dostawy inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Lawenda Public Relations wypromuje „Dzień Darmowej Dostawy 2012”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.bbdocorporate.fr/sac-longchamp-pas-cher/
Hi! I became just wanting to know exactly how this specific is effective to your adolescent kids. I can visualize it will be just the thing for elementary, what about Jr .. High along with Graduating high school (I have one of each) Really does the lady cover this throughout your girlfriend e-book (The Workbox Publication? ) Excellent small property, four kids and the other in route and I cannot envision taking up a whole lot space!
odpowiedź