„Lego Ninjago” na czele pism dziecięcych. „Auta” z największym spadkiem
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogło pismo „Lego Friends”, z kolei najwięcej straciły „Auta”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 398 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu br.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 45 138 egz., niższym o 19,69 proc. niż rok wcześniej. W lipcu 2014 roku tytuł ten był liderem.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 38 351 egz., po spadku o 20,26 proc.
Na szóstym miejscu znalazł się magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 2,98 proc. do 31 398 egz. Tytuł ten w lipcu ub.r. był siódmy.
Z kolei największy spadek, wynoszący 28,69 proc. do 25 001 egz., odnotował magazyn „Auta” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca szóstego na dziewiąte.
ZKDP |
lipiec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago |
59 935 |
55 398 |
55 398 |
- |
- |
- |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
45 138 |
45 138 |
70 000 |
56 205 |
56 205 |
Mój Kucyk Pony |
57 200 |
38 351 |
38 351 |
55 000 |
48 096 |
48 096 |
Księżniczka |
55 000 |
38 028 |
38 028 |
55 000 |
39 251 |
39 251 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 986 |
35 350 |
35 350 |
45 081 |
35 585 |
35 117 |
Lego Friends. Magazyn |
49 889 |
31 398 |
31 398 |
49 841 |
30 956 |
30 488 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
50 000 |
28 727 |
28 727 |
60 000 |
39 979 |
39 979 |
Kubuś i Przyjaciele |
38 000 |
27 040 |
27 040 |
47 782 |
28 870 |
28 867 |
Auta |
40 000 |
25 001 |
25 001 |
45 000 |
35 058 |
35 058 |
W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28,63 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta”. Z kolei najwięcej stracił „Mój Kucyk Pony” - było to 17,35 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago |
59 935 |
55 398 |
55 398 |
- |
- |
- |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
45 138 |
45 138 |
70 000 |
50 733 |
50 733 |
Mój Kucyk Pony |
57 200 |
38 351 |
38 351 |
58 205 |
46 402 |
46 402 |
Księżniczka |
55 000 |
38 028 |
38 028 |
55 189 |
41 287 |
41 287 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 986 |
35 350 |
35 350 |
42 971 |
30 477 |
30 477 |
Lego Friends. Magazyn |
49 889 |
31 398 |
31 398 |
49 841 |
28 845 |
28 845 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
50 000 |
28 727 |
28 727 |
50 000 |
26 002 |
26 002 |
Kubuś i Przyjaciele |
38 000 |
27 040 |
27 040 |
36 000 |
22 309 |
22 309 |
Auta |
40 000 |
25 001 |
25 001 |
40 000 |
19 437 |
19 437 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele pism dziecięcych. „Auta” z największym spadkiem