Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up
Lemon Lemon od 7Up to nowość produktowa PepsiCo. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, którą prowadzą na polskim rynku BBDO, K2 Internet, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
Lemon Lemon 7UP Produkt to gazowana lemoniada z sokiem z cytryn. Ma mniej kalorii (19 kcal na 100 ml napoju), dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii. Produkt dostępny jest w dwóch smakach - cytrynowym i grejpfrutowym. Sprzedawany jest w butelkach 250 ml, 0,5 litra i 1 litr.
W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot z hasłem "Bardzo, bardzo cytrynowa lemoniada z bąbelkami", adaptowany na polski rynek z globalnego oddziału koncernu.
Kampanię uzupełniają działania w digitalu, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Adaptację spotu reklamowego wyprodukowanego przez agencję Chandelier przygotowała BBDO. Za działania w Internecie odpowiada agencja K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Samplingiem produktu zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.
Dołącz do dyskusji: Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up