Lexy Chaplin kolejną influencerką promującą płatki Yummers’
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martns Polska) wprowadza do sprzedaży nowe warianty płatków śniadaniowych Yummers’, których twarzą jest influencerka Lexy Chaplin.
Wizerunek Lexy Chaplin znalazł się na opakowaniach dwóch nowych wariantów płatków Yummers’: czekoladowo-kokosowego i truskawkowego. W gazetce Biedronki zapowiedziano, że oba będą w sprzedaży od czwartku w cenie 11,49 zł.
@lexy.is.fanss Pysznee są, polecam!!👀🤍Ten kto kupił i ma kod QR to też macie filmik Natsu? bdhsb #dcc #viral #dcccc #iamlost #xyzbca #dlaciebie #fun #dc #teamlexy #lexychaplin #yummers @lexychaplin @yummers__official ♬ dźwięk oryginalny - 🤍𝑳𝒆𝒙𝒚🤍
Kanał youtube’owy Lexy ma 1,2 mln subskrybentów, a zamieszczone filmy zanotowały łącznie 170 mln odtworzeń. Na Instagramie influencerkę obserwuje 2 mln internautów, a na TikToku - 70 tys.
Pod koniec 2020 roku uruchomiła sklep internetowy z odzieżą własnej marki Babene.
Team X i Fagata na opakowaniach Yummers’
W listopadzie ub.r. w Biedronce pojawiły się opakowania płatków Yummers’ z wizerunkami członków youtuberskiego Team X. Towarzyszyła temu promocja, w której można było zdobyć zaproszenia do ich domu.
Natomiast w ostatnich miesiącach twarzą marketingową Yummers’ była influencerka Fagata, w reklamach nawiązano do jej prywatnej wypowiedzi, ujawnionej przez byłą przyjaciółkę, o życiowym „planie B”, za co na celebrytkę spadła fala krytyki w mediach społecznościowych.
Mój plan A, B i C na śniadanie! - nowa reklama płatków Fagaty w centrum Warszawy pic.twitter.com/llwCFcljQz
— Social News PL (@SocialNewsPL) May 26, 2022
Dołącz do dyskusji: Lexy Chaplin kolejną influencerką promującą płatki Yummers’