Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+
We wtorek 23 lipca do kiosków trafi pierwszy numer nowego miesięcznika dla dzieci „Lost Kitties” (Egmont Polska). Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.
Pismo skierowane jest do dzieci w grupie wiekowej 6+. Do magazynu zostanie dołączona kolekcją figurek kotów - Lost Kitties.
Miesięcznik zorientowany jest na miłośników tych zabawek. Na łamach znajdą się zadania dla dzieci, humorystyczne opowiadania o kotach, zagadki, gry i opowiadanie.
Cena egzemplarza z dodatkami wyniesie 12,99 zł, liczba stron - 28. Nadawca nie ujawnia nakładu. Licencjodawcą jest Hasbro.
Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych w kanałach dziecięcych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.
To kolejny nowy tytuł wprowadzony w br. na rynek przez Egmont Polska. Od marca firma wydaje magazyn dla dzieci w wieku przedszkolnym „Bing”.
Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+