Luksja z nową platformą komunikacji "Twój pierwszy krok ku pielęgnacji"
W sierpniu marka kosmetyków pielęgnacyjnych Luksja (PZ Cussons) wystartowała z letnią kampanią pod hasłem „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Tailor Made PR.
Celem nowej strategii kreatywnej Luksji jest podkreślenie najważniejszych walorów produktów marki oraz zachęcenie nowych użytkowników do wypróbowania ich działania na własnej skórze.
W ramach kampanii klienci mogą testować żele pod prysznic Luksja i podzielić się opinią na ich temat. Zadecydują także czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt czy wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami nawiązującymi do relaksu i pielęgnacji ciała. Są to trzy bony o wartości 2 tys. zł na 2-osobowy wyjazd do SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.
Kampania potrwa do 30 września br.
Idea, kreacja oraz wszystkie działania egzekucyjne są po stronie Tailor Made PR, która na co dzień obsługuje markę w zakresie PR i social media.
W ramach opracowanej strategii Tailor Made PR odpowiada także za stworzenie key visuals, prowadzenie media relations, współpracę z influencerami, komunikację w social mediach, web development oraz zakup mediów online.
Dołącz do dyskusji: Luksja z nową platformą komunikacji "Twój pierwszy krok ku pielęgnacji"