Lvov przejmuje od K2 obsługę reklamową piwa Desperados
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Desperados. Wygrała go agencja Lvov.
W wyniku wygranego przetargu agencja Lvov zajmie się obsługą ATL marki Desperados w 2020 roku.
- Agencja Lvov przedstawiła kompleksowe spojrzenie na komunikację marki a także najlepiej zaadresowała cele i wyzwania stojące przed nami w nadchodzącym czasie - dodaje Ewelina Kawnik, business unit director: drink different brands&innovations w Grupie Żywiec.
Marketer nie ujawnia, ile czasu trwało postępowanie przetargowe oraz ile agencji wzięło w nim udział. Lvov przejęła obsługę Desperadosa od agencji K2, która pracowała dla tej marki przez sześć lat.
To kolejna marka z portfolio Grupy Żywiec, którą będzie obsługiwać Lvov. Agencja ma na koncie m.in. kampanie dla Warki Radler.
Dołącz do dyskusji: Lvov przejmuje od K2 obsługę reklamową piwa Desperados