Madogz otwiera agencję eventową
Agencja reklamowa full service Madogz rozszerza zakres usług o eventy. Na czele zespołu Madogz Events stanął Filip Gieleciński.
Madogz Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji Madogz, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Nowa agencja eventowa na rynku
Madogz Events działa od pierwszego kawartału tego roku. Za projekt odpowiada Filip Gieleciński, który ma 20-letnie doświadczenie w obszarach komunikacji i mediów, innowacji i technologii w marketingu, eventów i działań niestandardowych.
W swojej karierze zawodowej Filip Gieleciński przez siedem lat zarządzał polskim oddziałem globalnej firmy Posterscope, będącej częścią międzynarodowej Grupy mediowej Dentsu Inc. W Dentsu współodpowiadał za stworzenie i rozwój Dentsu Maker Lab, komórki odpowiedzialnej za innowacje i technologie w marketingu, a także zajmował się experience marketingiem.
Gieleciński pracował dla takich klientów jak PGNiG, Pekao SA, Orlen, Ferrero, Philips, Mastercard, adidas AG, Henkel, Otomoto.
Madogz Events ma za sobą pierwsze realizacje dla marek OTOMOTO i DKV Mobility, na wydarzeniach takich jak: Poznań Motor Show, EV Experience, czy American Cars Mania.
Dołącz do dyskusji: Madogz otwiera agencję eventową