Filip Gieleciński za Cezarego Sochackiego na czele Posterscope Poland
Filip Gieleciński objął stanowisko group account directora w spółce Posterscope Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Zastąpił Cezarego Sochackiego, który został prezesem Krajowego Centrum Kompetencji.
Filip Gieleciński będzie odpowiadał za strategię rozwoju Posterscope Poland w ramach grupy Dentsu, budowanie przewagi konkurencyjnej i produktowej oraz zarządzanie zespołem.
- Połączenie systemowych działań wraz z niestandardowymi, digitalem, interakcja z marką w obrębie i przy użyciu najnowszych technologii - to wizja, którą Posterscope będzie wdrażał w najbliższych latach. Integracja wszystkich mediów i działania sprzedażowe, dające się zmierzyć i policzyć, odpowiadające na konkretne biznesowe cele naszych klientów to nasz priorytet - opisuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network & Eastern.
Gieleciński pracuje w Posterscope Poland od lipca 2012 roku. Na stanowisku senior media planning & buying managera odpowiadał za obsługę i rozwój relacji z kluczowymi klientami (m.in. General Motors, Microsoft, Forum Film, Disney czy Pernod Ricard).
Karierę zawodową rozpoczął jako rzecznik prasowy w Securia International Polska. W latach 2009 -2011 pracował w agencjach Glob Media Polska i Althermedia, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. Orange, General Motors czy mBank oraz koordynował dział obsługi klienta w zakresie out-of-home i ambient media.
Cezary Sochacki kierował Posterscope Poland od stycznia ub.r. (więcej o tym). Wcześniej przez kilka lat pracował jako group account director w New Look Advertising.
Dołącz do dyskusji: Filip Gieleciński za Cezarego Sochackiego na czele Posterscope Poland