Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską Kompanii Piwowarskiej
Po 11 latach pracy w Grupie Heineken Małgorzata Lubelska obejmie stanowisko wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej.
Małgorzata Lubelska przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję global CMO international brands Grupy Heineken. Pracowała do stycznia br. w siedzibie koncernu w Amsterdamie. Odpowiadała za rozwój międzynarodowych marek grupy.
Wiele lat była członkiem zarządu i dyrektor ds. marketingu w Grupie Żywiec.
Lubelska w Kompanii Piwowarskiej
15 marca Lubelska dołączy do Kompanii Piwowarskiej jako wiceprezes ds. marketingu. Firma ma w portfolio takie marki jak Tyskie, Żubr, Pilsner Urquell, Grolsch, Dębowe, Książęce, Peroni, Redd's i Gingers. Kompania Piwowarska posiada obecnie trzy browary: Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu, Browar Książęcy w Tychach i Dojlidy w Białymstoku.
Małgorzata Lubelska zajmowała w swojej karierze zawodowej także kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co. W latach 1999-2006 pełniła funkcję dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, na którym opracowała i wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos.
Natomiast od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co. Opracowała i wdrożyła nową strategię dla portfela marek, stworzyła nowe kampanie reklamowe dla wszystkich wspieranych brandów, wprowadziła na rynek unikalne w Rosji i dla PepsiCo opakowanie elopak slim curve dla marki Tonus oraz wdrożyła korporacyjny system zarządzania projektami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską Kompanii Piwowarskiej