Małgorzata Socha twarzą “Flesza”, 7 mln zł na kampanię
Aktorka Małgorzata Socha wystąpi w kampanii promocyjnej nowego dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska), który pojawi się na rynku w drugiej połowie października br. Budżet akcji to ponad 6,8 mln zł netto.
- To był oczywisty wybór - mówi o zaangażowaniu Małgorzaty Sochy Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza “Flesza”. - W trakcie badań czytelniczki pytane o ikonę stylu i najbardziej lubianą gwiazdę zawsze wymieniały Sochę na pierwszym miejscu - dodaje.
Kampania promocyjna prowadzona będzie w telewizji (TVP, TVN, TVN 7, TVN Style, Polsat, Polsat Cafe, TV 4, 4fun.tv itp.), kinie, serwisach VoD, magazynach prasowych, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży prasy. Pomysł kreatywny powstał w agencji Walk the Line. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.
Działania promocyjne ruszą wraz z ukazaniem się “Flesza” w drugiej połowie października br. i potrwają do końca roku. Ich budżet wyniesie 6,83 mln zł netto.
“Flesz” będzie magazynem people, w którym połowę zajmą informacje z życia gwiazd, zas drugą połowę - treści o modzie i urodzie. To autorski projekt Edipresse Polska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Socha twarzą “Flesza”, 7 mln zł na kampanię