Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin
Marcin Błajet objął stanowisko digital marketing managera w sieci hipermarketów budowlanych Leroy Merlin.
Do francuskiej sieci Marcin Błajet przeszedł z Territory Influence, gdzie pracował dla takich marek jak Wilkinson, Bulldog, Spotify. Wcześniej przez ponad rok był sals managerem w LTTM, realizował tam działania dla takich klientów jak Biedronka, Rankomat, Miłosław, Prosto, Hochland, Avene, Tołpa.
W swojej karierze zawodowej pracował także w agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Jako strategy & digital content manager odpowiadał za rozwój oferty budowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z obszaru fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.
Dołącz do dyskusji: Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin
- Hej Leroy, czy lubicie ruskich?
- Da Da da