SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Dorociński rapuje w reklamie Santander Banku (wideo)

Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z udziałem aktora Marcina Dorocińskiego. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają FCB Bridge2Fun, Red8 Advertising, Starcom i Propeller. 

Marcin Dorociński w reklamie Santander Bank PolskaMarcin Dorociński w reklamie Santander Bank Polska

Marcin Dorociński w reklamie wciela się w role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę" dopasowuje się do każdego. Spot osadzony jest w realiach pandemicznej rzeczywistości, ukazując związane z tym wyzwania.

- Pandemia głęboko wpłynęła na życie nas wszystkich. Wspieramy naszych klientów, nie tylko poprzez umożliwianie dostępu do bezpiecznych i wygodnych rozwiązań, jak zdalne bankowanie, płatności bezgotówkowe czy realne ulgi w spłacie zobowiązań, ale też włączając się w walkę z pandemią koronawirusa, tak byśmy jak najszybciej mogli wrócić do normalności. Dlatego razem z naszymi klientami do tej pory przekazaliśmy szpitalom ponad 5 mln złotych na zakup niezbędnego sprzętu - komentuje Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska.

Marcin Dorociński reklamuje Santander Bank Polska

Jednocześnie Dorociński jest twarzą i głosem kampanii usług dla małych i średnich firm – zdalne otwieranie firmy w bankowości internetowej z Kontem Firmowym Godnym Polecenia. Kampania opiera się na haśle przewodnim: Gdybym był Tobą, założyłbym firmę w Santander internet. Działania obejmują spoty radiowe w RMF FM z Klasą (RMF FM + RMF Classic); Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio i TOK FM oraz Muzo.FM i Antyradio

Bank przygotował także działania w oddziałach banku oraz w internecie.

Działania reklamowe promujące Konto Jakie Chcę obejmują m. in. telewizję oraz internet. Spoty emitowane będą w telewizji od 1 lipca oraz na serwisach VOD. Towarzyszyć im będą działania content marketing i social media oraz promocje w oddziałach banku.

Za koncept strategiczno-kreatywny wykorzystania Marcina Dorocińskiego w komunikacji marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. Autorem najnowszej reklamy jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński rapuje w reklamie Santander Banku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aldo
ups, głęboko poniżej poziomu Aktora, ale wiadomo - pecunia non olet.
odpowiedź
User
to są jaja?
Po co chrzanić o pomaganiu jak wywalają kasę na pseudo celebrytów, których jedyną zaletą jest to, że pokazuja ich na Pudelku
odpowiedź
User
Internet wrze
Za koncept strategiczno-kreatywny wykorzystania Marcina Dorocińskiego w komunikacji marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. - TOŻ TO JACYŚ BOGOWIE REKLAMY CHYBĄ SĄ!
Ceny takich gwiazdek walnęły o bruk, ale tutaj nie było litości dla klientów banku : )
odpowiedź