Mariusz Ryciak szefem marketingu Answear.com
Mariusz Ryciak objął w Answear.com stanowisko chief marketing officera na Europę Środkową i Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Colian, Oshee czy FoodCare.
Do zespołu firmy Answear.com dołączył Mariusz Ryciak, obejmując stanowisko chief marketing officera na region CEE (Europa Środkowa i Wschodnia).
Do jego zadań należeć będzie m.in. budowa „love brandu” Answear.com i skuteczna realizacja strategii marketingowej marki oraz osiągnięcie pozycji lidera rynku fashion e-commerce w Europie Centralnej.
Ryciak z branżą marketingową i reklamową związany jest 26 lat. Ostatnio, przez blisko 2 lata był dyrektorem marketingu w firmie Colian (właściciel takich marek, jak Oranżada Hellena czy Grześki).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej, przez blisko 3 lata był zawodowo związany z firmą Oshee - najpierw jako dyrektor marki, potem wicedyrektor marketingu, a następnie group chief marketing officer.
W latach 2013 -2017 pracował jako strategic director w NeumannBrown. Był również współwłaścicielem i art directorem m.in. w agencji reklamowej Blue Angels. W latach 1999-2003 pracował w departamencie sponsoringu firmy telekomunikacyjnej PTC (dziś T-Mobile Polska).
W maju z Answear.com po 11 latach pracy pożęgnał się Wojciech Tomaszewski, członek zarządu ds. ekspansji i sprzedaży na rynkach zagranicznych. Był z nią związany przez 11 lat.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Ryciak szefem marketingu Answear.com