Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu w Oshee Polska
Mariusz Ryciak po roku pracy na stanowisku szefa marki został wicedyrektorem marketingu w firmie Oshee Polska, produkującej m.in. napoje izotoniczne.
Jako wicedyrektor działu marketingu, Ryciak będzie odpowiedzialny za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy – Oshee, Kingi Pienińskiej i Combu.
Mariusz Ryciak jest związany z Oshee od 2017 roku. Wcześniej m.in. przez lata pracował w branży reklamowej oraz na rynku mediów. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Radiu Zet, następnie kierował działem sponsoringu w PTC (dziś T-Mobile Polska). Był również szefem promocji dla sieci radiowych – Super FM i Ad.point.
W 2004 roku wdrażał strategię wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej – Podróże TV. Współtworzył agencje reklamowe Blue Angels i Brand New Heaven. Doradzał m.in. takim markom jak: North Fish, ALMAR, Żabka, Wojas, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, FoodCare, Polfarma czy Pfizer.
Jest współtwórcą i członkiem kapituły konkursu dyrektor marketingu roku oraz jurorem EFFIE Polska.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu w Oshee Polska