Iga Świątek warta reklamowo ponad 700 mln zł
Tenisistka Iga Świątek drugi rok z rzędu została liderką rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych, zdecydowanie wyprzedzając gwiazdy mediów i show-biznesu, jak Małgorzatę Rozenek-Majdan czy Annę Lewandowską. Wartość reklamowa sportsmenki to według „Forbes Women” 713 mln złotych.
„Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes Women 2022” powstał we współpracy z Press-Service Monitoring Mediów. Na potrzeby zestawienia analizie poddano łącznie ponad 3,2 mln publikacji. Wyliczając ekwiwalent reklamowy (AVE) znanych polskich kobiet, brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy.
Iga Świątek liderką rankingu "Forbes Women"
Zdecydowaną liderką rankingu została drugi rok z rzędu Iga Świątek. Wartość reklamowa marki osobistej tenisistki z Raszyna oszacowano na 713 milionów złotych. To ponad trzykrotnie więcej niż druga w zestawieniu Małgorzata Rozenek-Majdan, prowadząca programy w TVN, influencerka i przedsiębiorczyni. Wartość reklamowa Rozenek-Majdan to według „Forbes Women” 208 mln zł. Podium zamyka trenerka i przedsiębiorczyni Anna Lewandowska, której markę osobistą „Forbes Women” wycenił na 207 mln zł.
W pierwszej dwudziestce zestawienia znalazły się także inne gwiazdy związane z mediami tradycyjnymi, m.in. Martyna Wojciechowska (miejsce szóste, 147 mln zł ekwiwalentu reklamowego), Barbara Kurdej-Szatan (miejsce ósme, 132 mln zł Magda Gessler (miejsce jedenaste, 122 mln zł), Katarzyna Cichopek (miejsce szesnaste, 99 mln zł).
Liderka rankingu "Forbes Women" Iga Świątek współpracuje reklamowo z takimi markami jak PZU (sponsor główny tenisistki), Rolex, Xiaomi. Od kwietnia 2022 jest liderką rankingu singlowego WTA.
Dołącz do dyskusji: Iga Świątek warta reklamowo ponad 700 mln zł