Marta Krawiec: ze 180hearbeats + Jung v. Matt do Spacecamp
Marta Krawiec objęła stanowisko digital director w Spacecamp, agencji kreatywno-technologicznej należącej do Brand New Galaxy.
Marta Krawiec stanęła na czele nowego zespołu w ramach działu biznesowego, raportując bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej, managing director agencji. Jako digital director Spacecamp odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach takich jak beauty oraz health.
Krawiec od 2015 roku związana była z 180hearbeats + Jung v. Matt, gdzie jako account director, odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w działach client service skupionych na komunikacji digitalowej.
Krawiec realizowała kampanie 360 (Google CEE, Allegro), toolkitowe (Alcon Global, Pernod Ricard Global: Absolut, Ballanitne’s, Royal Salute, Chivas, Martell), ATLowe (OBI, Allegro, Google CEE, Shoowroom) i mediowe (Unilever: OMO, Surf, Cocolino, General Motors: Opel). Pracowała też przy produkcji ambientów oraz kampanii non-standard (innogy Polska, Allegro), website’ów i aplikacji (Dakea, Allegro, innogy Polska, Pracuj.pl).
W sierpniu stanowisko digital directora w Spacecamp objął także Kamil Wiśniewski.
Dołącz do dyskusji: Marta Krawiec: ze 180hearbeats + Jung v. Matt do Spacecamp