Wystartowała kampania mBanku dla nastolatków
Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.
W nowej komunikacji mBank posługuje się prawdziwymi cytatami i historiami, które wykorzystuje w materiałach wideo w formie tiktoków, gifów, stories.
Kampania w formie teasera wystartowała 1 maja. Na outdoorach oraz na Tik Toku pojawiły się hasła „bo mogę” na neonowych, wyrazistych tłach.
15 maja mBank ruszył z drugą fazą kampanii, gdzie na tych samych nośnikach i tłach prezentujemy cytaty od samych młodych. O tym co lubią, a czego nie, co robią i co ich kręci, jak spędzają wolny czas, co ich smuci czy niepokoi. A wraz z początkiem czerwca rusza pełna komunikacja, w tym wideo, które w bardzo charakterystyczny sposób pokazywać będzie historie młodych.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada Molecular Creative, za produkcję Flota Filmowa a za dopasowanie mediów Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Wystartowała kampania mBanku dla nastolatków
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com