SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McWrap kusi weselników w reklamie McDonalda

Bohaterami nowej, wizerunkowej kampanii reklamowej przekąski McWrap oferowanej przez McDonald’s są nowożeńcy i goście weselni.

W spocie korowód samochodów z uczestnikami wesela, na czele z parą nowożeńców, jedzie ulicami miasta. Pan i pani młoda widząc logo lokalu gastronomicznego McDonald’s, mają ochotę zjeść McWrapa i szukają pretekstu, żeby zjechać z drogi.

Takim wyjaśnieniem staje się rzekoma awaria auta. Okazuje się, że wszyscy uczestnicy wesela skorzystali z podobnego pretekstu, żeby móc zjeść McWrapa.

Działania reklamujące McDonald’s obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, za zakup mediów - dom mediowy OMD, za kontakt z mediami odpowiada agencja 24/7Communication, a moderację w social media koordynuje Isobar.

 

Pod koniec kwietnia McDonald’s zaczął w Polsce akcję pod hasłem „Jutro zależy od nas” podkreślającą, że firma ograniczyła użycie plastiku na rzecz papieru oraz chce wyposażyć wszystkie swoje lokale w budynkach wolno stojących w kosze do segregacji odpadów.

Dołącz do dyskusji: McWrap kusi weselników w reklamie McDonalda

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
007
wieś tańczy i śpiewa, jest na ludowo
odpowiedź
User
Reklamiarz
WcWrap? To coś jak WcPicker? Do czyszczenia kibli?
odpowiedź
User
brawo
jak zawsze na wysokości zadania XD WC zamiast MC, kocham was :)
odpowiedź