SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Contacts napędza Top Gear

Agencja Media Contacts rozpoczęła kampanię internetową nowo wchodzącego na polski rynek magazynu "Top Gear" (wydawanego na licencji BBC przez Burda Media Polska).

Kampania podzielona jest na trzy tygodniowe etapy, z których pierwszy wspomaga "launch" tytułu, a kolejne będą ukierunkowane na wsparcie sprzedaży magazynu.

Komunikacja kierowana jest do mężczyzn z dużych miast, w wieku 20-39. roku życia.

Reklamy internetowe zobaczyć będzie można przede wszystkim w serwisach związanych z motoryzacją, stylem życia, sportem i biznesem.

Dołącz do dyskusji: Media Contacts napędza Top Gear

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl