Michał Hejka buying intelligence directorem w Group One Media
Do Group One Media dołączył Michał Hejka, który objął stanowisko buying intelligence directora. W nowej roli odpowiadać będzie za rozwój oferty własnych produktów mediowych w ramach grupy.
Michał Hejka odpowiadając za obszar własnych produktów mediowych Group One Media (należy do niej m.in. Value Media) będzie współpracował z dostawcami mediów oraz działem Trade grupy, szukając synergii i optymalizacji działań pomiędzy dostawcami zewnętrznymi, a także kompetencjami poszczególnych spółek.
Jako buying intelligence director będzie koordynował cały proces wyboru i akwizycji nowych rozwiązań oraz narzędzi własnych.
- Już dziś dostarczamy naszym klientom rozwiązania na bardzo wysokim poziomie, a naszym celem jest stworzenie najszerszej, najbardziej zaawansowanej technologicznie i mediowo oferty narzędzi własnych na rynku. Wszystko po to, aby stale zwiększać efektywność kampanii i doskonałości operacyjnej dla naszych klientów. Wierzymy, że dzięki własnym produktom mediowym możemy zagwarantować najwyższe mediowe wskaźniki, dostarczyć większą elastyczność i jeszcze korzystniejsze ceny. Na czele realizacji tych planów i oferty własnych produktów mediowych stanął Michał Hejka, który ma w tym obszarze ogromne doświadczenie i sukcesy - mówi Bartosz Krzewski, COO Group One Media.
Michał Hejka z branżą mediową związany jest ponad 20-lat. W latach 2003-2007 pracował w Omnicom Media Group, a następnie przeszedł do Grupy ZPR Media, z którą związany był 13-lat. Odpowiadał za współtworzenie i realizację strategii transformacji cyfrowej Grupy zarówno po stronie produktowej, jak i sprzedażowej oraz optymalizację procesów i synergii między spółkami grupy. Od 2009 roku jako dyrektor ds. badań i rozwoju odpowiadał za rozwój oferty produktowej sieci reklamowej.
W 2010 roku został powołany na stanowisko prezesa zarządu jednej z pierwszych sieci afiliacyjnych w Polsce, spółki Afilo. Równolegle w IDMnet odpowiadał za wdrażanie nowych technologii z naciskiem na programmatic, a od 2017 roku w spółce Accorp za rozwój Data Management Platform i budowanie kompetencji programmatic buying.
Dołącz do dyskusji: Michał Hejka buying intelligence directorem w Group One Media