Ministerstwo Rolnictwa szuka dostawcy nośników outdoorowych
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wybiera w przetargu firmę, która zajmie się na jego zlecenie zakupem powierzchni reklamowych na nośnikach reklamy zewnętrznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Głównym i jedynym kryterium wyboru dostawcy jest cena.
Przetarg resortu rolnictwa dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 23 grudnia br. jest wpłata 20 tys. zł wadium.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na okres 6 tygodni. Resort zaznacza, że umowa może zostać przedłużona maksymalnie o kolejne 12 tygodni, jeśli maksymalna wysokość wynagrodzenia nie zostanie wyczerpana lub złożone w czasie realizacji umowy zlecenie będzie w toku realizacji.
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb ministerstwa, na podstawie składanych zleceń, przy czym resort zobowiązuje się do złożenia zleceń na łączną kwotę wynoszącą co najmniej 30 proc. maksymalnej wysokości wynagrodzenia.
W przetargu mogą brać udział firmy, które w okresie ostatnich 3 lat zrealizowały co najmniej 3 usługi, z których każda została wykonana na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł brutto i obejmowała swoim zakresem sprzedaż powierzchni reklamowej (sprzedaż bezpośrednia lub pośrednictwo w sprzedaży) na co najmniej 2 zewnętrznych nośnikach spośród nośników typu: bilbordy, citylighty, siatki wielkoformatowe.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Rolnictwa szuka dostawcy nośników outdoorowych