Mirinda reklamowana w teledysku Margaret (wideo)
Koncern PepsiCo rozpoczął nową kampanię marki Mirinda Mix-it. Do komunikacji zaangażowano Margaret – to w jej teledysku pojawia się marka. Działania realizuje Digital Kingdom.
- Kampania digitalowa Mix-it to działanie na pograniczu branded content, digital experience oraz formatów awareness & positioning. Tylko kampanie wymykające się poza utarte normy i schematy są w stanie skutecznie dotrzeć do najbardziej wymagającej grupy docelowej - pokolenia Z - komentuje Joanna Gerlee, creative director w Digital Kingdom.
Głównym elementem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”.
- Jest to spójne przeniesienie globalnej strategii marki na angażujące działania na polskim rynku.W niestandardowy sposób podkreślamy fun towarzyszący konsumpcji Mirindy. Podwójność i radość wynikająca ze spędzania czasu z przyjacielem jest wpisana w DNA marki i konsekwentnie komunikowana, między innymi poprzez postać „dwugłowego” - komentuje Eliza Tomalak, social strategy director w Digital Kingdom.
Za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz koordynację współpracy z Margaret odpowiada agencja Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się OMD. Za produkcję i postprodukcję teledysków odpowiada Link Visuals.
Obecnie Margaret występuje w reklamie Warki Radler - obok Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka.
Agencja Digital; Kingdom zajmuje się obsługą Mirindy od lutego br., co jest efektem wygranego przez agencję przetargu.
Dołącz do dyskusji: Mirinda reklamowana w teledysku Margaret (wideo)