Młoda Serena Williams chce zostać sobą w reklamie Gatorade (wideo)
- Myślę, że chcę być kimś takim jak ja - deklaruje młoda Serena Williams w archiwalnym nagraniu wykorzystanym w nowym spocie marki napojów izotonicznych Gatorade.
W reklamującym Gatorade spocie przygotowanym przez agencję TBWA\Chiat\Day z Los Angeles widać archiwalne nagranie, w którym młodziutka Serena Williams - tenisistka panująca obecnie na kortach całego świata - odpowiada na pytanie o to, w stylu jakiej tenisistki lub tenisisty chciałaby grać, kiedy dorośnie. Po chwili zastanowienia dziewczynka dodaje: „Myślę, że chcę być kimś takim jak ja”.
Kolejne kadry spotu pokazują w skrócie drogę Williams na tenisowy szczyt, a filmowe migawki prezentują sportsmenkę zarówno w momentach triumfu, jak i zmęczenia czy irytacji. Przesłanie spotu mówi wyraźnie o tym, że warto być za wszelką cenę sobą i dążyć wytrwale do celu.
Oprócz głównego spotu w skład kampanii wchodzą także trzy inne krótkie klipy, w których Williams opowiada o tym, jak wiele w swojej karierze zawdzięcza wsparciu najbliższych, przede wszystkim swojemu ojcu oraz siostrze, Venus Williams, a także własnej determinacji w dążeniu do celu.
Dla zagorzałych fanów tenisistki na stronie internetowej Gatorade przygotowano zbiór 21 grafik obrazujących tę samą liczbę zwycięstw Williams w największych światowych turniejach.
Dołącz do dyskusji: Młoda Serena Williams chce zostać sobą w reklamie Gatorade (wideo)