Monika Kapłan rusza z firmą Commitment
Monika Kapłan, wieloletnia szefowa marketingu firmy odzieżowej LPP (właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp) rusza z marką odzieżową Commitment.
Monika Kapłan wystartowała z nową marką odzieżową Commitment. Na pierwszą kolekcję składają się 52 modele ubrań i dodatków.
- Marka, która wyrosła z wielu lat przemyśleń i moich cennych doświadczeń, czerpie inspiracje z jogi, a także ze sportowej estetyki w wersji retro i współczesnych trendów z wybiegów. Odwołuje się też do wartości mody zrównoważonej - wyjaśnia Monika Kapłan, właścicielka nowej marki odzieżowej.
Marka Commitment całą swoją produkcję realizuje w Polsce w tzw. duchu mody zrównoważonej. Część kolekcji powstała z materiałów z tzw. „dead stock’u”. Sportowa linia bezszwowa wykonana jest z recyklingowanego poliamidu.
W części kolekcji wykorzystane są szlachetne surowce, takie jak naturalna skóra, wełna merynos, jedwab.
Kolekcja nie jest sezonowa, modele przeznaczone są do użytkowania przez cały rok.
Menadżerki z doświadczeniem w LPP
Właścicielką Commitment jest Monika Kapłan, która przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję global marketing director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela.
Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse. Od tego roku jest doradczynią zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC, Gino Rossi i e-obuwie. Jednocześnie rozwija start-up jogowo-modowy, Commitment.
CEO Commitment została Kama Bojarczuk, która karierę w branży modowej rozpoczęła u boku Moniki Kapłan jako konsultantka współtworząca strategie marketingowe w branży modowej. Następnie w Reserved, w dziale digital marketingu, współtworzyła sesje zdjęciowe, odpowiadając za globalny Instagram marki. Wraz z Moniką Kapłan brała udział w pisaniu strategii marketingowej dla grupy CCC. Od 2020 roku buduje start-up jogowo-modowy Commitment.
Główną projektantką marki jest Ewelina Wydra, absolwentka wydziału Historii Sztuki na Wolnym Universytecie Berlińskim (FU Berlin), Complutense w Madrycie (UCM) oraz wydziału Projektowania Ubioru na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Berlinie (HTW Berlin). Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla: Reserved (RE.Design Ladies, Warszawa) Deni Cler (Warszawa), La Mania (Warszawa), Rubin Chapelle (Nowy York), Peter Pilotto (Londyn), Volksbühne (Berlin).
Dołącz do dyskusji: Monika Kapłan rusza z firmą Commitment
i bardzo się jej przyda biorąc pod uwagę zaprezentowane ciuszki....