Mother rozpoczyna kampanię reklamową komputerów Dell
Agencja Mother z Nowego Yorku rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową mającą powstrzymać spadającą sprzedaż komputerów firmy Dell. Zobacz spot!
Akcja spotu przeznaczonego na rynek amerykański toczy się w radosnym rytmie piosenki zespołu The Flaming Lips i jest odejściem od poprzednich kampanii, skoncentrowanych głównie na atrakcyjnej cenie produktu.
Skupiono się na dostępnym w szerokiej gamie kolorów modelu Inspirion. 60-sekundowy spot rozpoczyna mężczyzna, korzystający z laptopa w kolorze różowym i jednocześnie ćwiczący pasującymi do niego różowymi hantlami. Towarzystwa dotrzymują mu dwie modelki w różowych kostiumach.
W kolejnych scenach występują następne osoby, używające kolorowych Inspirionów, dopasowanych barwą do otoczenia. Spot kończy hasło "Yours is here".
Kampania obejmująca telewizję, prasę i internet bazuje na idei nawiązania bliższych, bezpośrednich relacji pomiędzy człowiekiem i nowoczesną technologią.
Dołącz do dyskusji: Mother rozpoczyna kampanię reklamową komputerów Dell