naEkranie.pl z wydaniem weekendowym, Dawid Muszyński za Kamila Śmiałkowskiego redaktorem naczelnym
Nowym redaktorem naczelnym serwisu o popkulturze naEkranie.pl (należącego do Hatak Media) został Dawid Muszyński, zastępując Kamila Śmiałkowskiego, który będzie teraz odpowiadał za nowo utworzone wydanie weekendowe. Do działu sprzedaży witryny dołączyli natomiast Piotr Panasiuk i Artur Kaczorek.
Przez ostatnie dwa lata Dawid Muszyński był redaktorem naczelnym miesięcznika „EGO. For man only” wydawanego na tablety i smartfony, a w latach 2011-2013 - sekretarzem redakcji polskiej edycji miesięcznika „Maxim”. Ponadto był związany z magazynami „CKM”, „Click!” „Maxim Australia” i „PSX Extreme” oraz Radiem Kolor, współpracował też z pismami „Przekrój”, „Wprost” i „Rzeczpospolita”.
- Propozycja dołączenia do zespołu naEkranie.pl to dla mnie okazja do dalszego rozwoju. To obecnie najciekawsze miejsce w polskim internecie, które zajmuje się popkulturą - podkreśla Muszyński. - Obserwowałem ich od dawna i bardzo się cieszę, że teraz będą mógł współtworzyć ten serwis. Planuję poszerzenie jego działalności w zakresie tworzenia i publikacji materiałów multimedialnych, w tym transmisji na żywo. Będziemy również poszerzać naszą bazę o ciekawe filmy i programy dokumentalne i paradokumentalne oraz wywiady z ich bohaterami. Chciałbym przybliżyć naszym czytelnikom sylwetki mniej znane i popularne - zapowiada.
Dotychczasowy redaktor naczelny naEkranie.pl Kamil Śmiałkowski będzie teraz kierował nowym projektem - weekendowym wydaniem serwisu. - Pomysł na wydanie weekendowe pojawił się naturalnie, jako konsekwencja naszych działań z ostatnich kilku lat. Czytelnicy oczekują od nas już nie tylko krótkich form redakcyjnych, z których ten serwis słynął, ale również obszerniejszych artykułów i wywiadów. W tym aspekcie mamy im wiele do zaoferowania - tłumaczy Śmiałkowski. - Wszyscy doskonale wiemy, że w tygodniu jesteśmy strasznie zabiegani i nie ma zwykle czasu na lekturę dłuższych treści, dlatego podjęliśmy decyzję, by przygotować wydanie weekendowe, w którym publikujemy unikalne, dłuższe artykuły, wywiady, analizy i opinie - wylicza.
Z kolei do działu sprzedaży naEkranie.pl dołączyli Piotr Panasiuk i Artur Kaczorek. Panasiuk jako handlowiec pracował wcześniej m.in. w Internet Group, ZPR Media, Polska Presse, Agorze i firmie Zanox. Kaczorek przez wiele lat był związany z miesięcznikiem „Nowa Fantastyka”, w którym odpowiadał za sprzedaż i promocję oraz pełnił funkcję administratora serwisu internetowego pisma
Według danych wydawcy, w październiku br. naEkranie.pl zanotowało 1,3 mln unikalnych użytkowników i 7,5 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: naEkranie.pl z wydaniem weekendowym, Dawid Muszyński za Kamila Śmiałkowskiego redaktorem naczelnym