„Nagrody i uczucia” - Zielona Budka promuje lody Muuucia (wideo)
Ruszyła letnia kampania marketingowa lodów Muuucia (produkowanych przez Zieloną Budkę). Akcja obejmuje reklamy i loterię pod hasłem „Muuucia - nagrody i uczucia”.
W promocji może wziąć udział każda osoba, która kupi dowolne lody Zielonej Budki lub Mondelezu za minimum 2 zł, zachowa paragon i prześle zgłoszenie SMS-em na numer 71806. Do wygrania są m.in. Opel Cascada, iPhone’y 6s i smartwatche Sony.
Akcja, reklamowana pod hasłem „Muuucia - nagrody i uczucia”, potrwa do połowy sierpnia.
Działania reklamowe są prowadzone od 6 czerwca, obejmują telewizję (kanały TVP, TVN i Polsatu), kina oraz internet (m.in. YouTube, serwisy stacji Cartoon Network i Disney Channel).
Obsługą loterii zajmuje się agencja i360, a kampanię reklamową przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
Dołącz do dyskusji: „Nagrody i uczucia” - Zielona Budka promuje lody Muuucia (wideo)