SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Najlepsze co by się zjadło" w kampanii serków Piątnicy (wideo)

OSM Piątnica prowadzi intensywną kampanię serków homogenizowanych. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram. W reklamach pod hasłem „Najlepsze coś by się zjadło” promowany jest serek homogenizowany stracciatella.

W spotach reklamowych obecnej kampanii po raz kolejny występuje znana już konsumentom Babcia Eugenia, a koncepcja kreatywna opiera się na podkreśleniu wyjątkowego smaku serków – najlepszej przekąski w ciągu dnia.

W czasie kampanii, trwającej do 4 kwietnia, serki homogenizowane OSM Piątnica będą wspierane spotami reklamowymi w telewizji, w digitalu oraz w mediach społecznościowych:

Za kreację spotów tv odpowiada agencja Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

Dołącz do dyskusji: "Najlepsze co by się zjadło" w kampanii serków Piątnicy (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekaw
A kto gra tą młodą panią w reklamie?
odpowiedź