Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności
Film "Tyler Rake: Ocalenie" tylko do 2 maja obejrzano na Netfliksie w 90 milionach domów. To prawdopodobnie najchętniej oglądana na Netfliksie produkcja filmowa.
"Tyler Rake: Ocalenie" ("Tyler Rake: Extraction") zadebiutował na Netfliksie 24 kwietnia tego roku. Chris Hemsworth wciela się w filmie w doświadczonego najemnika, który rusza na trudną misję do Bangladeszu. Ma tam odnaleźć porwanego syna barona narkotykowego. Misja szybko zmienia się w "desperacką walkę o życie" - czytany w opisie produkcji.
"Tyler Rake: Ocalenie" hitem Netfliksa
Na swoim profilu na Instagramie Chris Hemsworth pochwalił się świetnymi wynikami "Tyler Rake: Ocalenie". Od premiery produkcję w reżyserii Sama Hargrave'a w tydzień obejrzano w 90 milionach gospodarstw domowych, które korzystają z Neffliksa.
- Dziękujemy wszystkim tym, którzy obejrzeli już film! - napisał australijski aktor.
Za produkcję filmu „Tyler Rake: Ocalenie" odpowiadają firmy AGBO Films i TGIM Films, Inc. Producentami są Joe Russo, Anthony Russo, Mike Larocca, Chris Hemsworth, Eric Gitter i Peter Schwerin. Scenariusz napisał Joe Russo.
Rośnie liczba subskrybentów Netfliksa
W ubiegłym roku najpopularniejszą filmową premierą na Netfliksie był "Zabójczy rejs" ("Murder Mystery") z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston w rolach głównych - według danych serwisu komedię obejrzano w 31 mln domów w ciągu trzech dni od premiery.
Podium uzupełniają "6 Underground", obejrzany w 83 mln gospodarstw w cztery tygodnie od premiery, a także "Iniemamocni 2".
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto.
Według badania Gemius/PBI w marcu br. przeglądarkowa wersja Netflixa miała w Polsce 5,38 mln użytkowników i 82,5 mln odsłon, a aplikacja mobilna - 1,09 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności