Niemiecka sieć drogerii otwiera pierwszy sklep w Polsce. Szykuje też kampanię
Niemiecka sieć drogerii dm w czwartek 21 kwietnia we Wrocławiu otworzy pierwszy sklep w Polsce. Firma wesprze debiut w Polsce działaniami reklamowymi na billboardach i w internecie.
Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie tam w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134, 21 kwietnia o godz. 8.00 rano zostanie otwarty pierwszy sklep dm w naszym kraju. Kolejne placówki niemieckiej sieci mają powstać m.in. w Lubaniu czy Lesznie. Firma uruchomi też sklep internetowy działający pod adresem www.dm.pl.
- Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 000 produktów w zawsze korzystnych cenach. Większość z nich poza naszym sklepem we Wrocławiu będzie także dostępna w sklepie online: dm.pl oraz w aplikacji "Mój dm" - mówi Markus Trojansky, general manager w Polsce.
W asortymencie drogerii dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Ważną część oferty dm stanowią też marki własne.
Użytkownicy programu lojalnościowego Payback, do którego należą sklepy dm, robiąc zakupy w drogeriach sieci, będą oni mogli korzystać z wszelkich benefitów oferowanych przez program.
dm będzie promować się w internecie i na billboardach
Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte będzie kampanią reklamową. Wykorzystane w niej zostaną billboardy, reklamy internetowe oraz komunikacja w social mediach (Facebook i Instagram). Za adaptację materiałów na rynek polski odpowiada agencja Freundschaft.
Drogerie dm posiadają w 13 krajach Europy ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób. W
roku obrotowym 2019/2020 firma odnotowała sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro.
Dołącz do dyskusji: Niemiecka sieć drogerii otwiera pierwszy sklep w Polsce. Szykuje też kampanię