Nowe działy w magazynie 'Essence'
Miesięcznik lifestylowo-biznesowy "Essence" (Endemic Press) zostałposzerzony o nowe działy. Dwa z nich - "Autorytety biznesu" i"Psychologia sukcesu" pojawiły się w grudniowo-styczniowym numerze,a trzeci zatytułowany "U progu sukcesu" zadebiutuje w wydaniulutowym.
Dział "Autorytety biznesu" zawiera wywiady z międzynarodowymiekspertami i autorytetami biznesu, rubryka "Psychologia sukcesu" tocykl artykułów i wywiadów z psychologami oraz specjalistami odwizerunku i samorozwoju, natomiast dział "U progu sukcesu" będzieprzedstawiać sylwetki młodych przedsiębiorców, którzy sąprzyszłością polskiego biznesu.
Magazyn pozyskał też nowego felietonistę. Został nim StanisławRachelski, radca prawny, założyciel kancelarii Rachelski iWspólnicy.
Podwójny grudniowo-styczniowy numer "Essence" liczy 116 stron(więcej o 4 od poprzedniego) i ukazał się w niezmienionym nakładzie10 tys. egz. Bez zmian pozostaje także cena pisma wynosząca 15zł.
Kolejny, lutowy numer miesięcznika pojawi się w sprzedaży napoczątku lutego br.
Dołącz do dyskusji: Nowe działy w magazynie 'Essence'