Polo TV liderem stacji muzycznych w 2020 roku, MTV Music Polska z największym spadkiem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w 2020 roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło 4Fun Kids, a najwięcej straciła stacja MTV Music Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w 2020 roku wyniósł 0,47 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 29,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,33 proc., po spadku o 8,96 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni roczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,11 proc. (wynik kanału względem 2019 roku zmalał o 5,08 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, której średni udział poszedł do góry o 84,38 proc. do 0,06 proc. Kanał w zestawieniu awansował z 11. na 7. pozycję. 4Fun Kids nadaje od 1 września ub.r., kanał zastąpił 4Fun Gold.
Z kolei najbardziej - o 83,33 proc. - spadł wynik MTV Music Polska (do 0,003 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła na ostatnią lokatę.
Eska TV minimalnie wyprzedziła Polo TV w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2020 roku liderem była Eska TV, która wyprzedziła Polo TV. Udział kanału, po spadku o 4,86 proc., wyniósł 0,627 proc.
Na drugie miejsce spadło Polo TV, którego udział wyniósł 0,625 proc. (w dół o 37,81 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,15 proc. udziału; - 19,46 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu - wynoszący 94 proc. do 0,97 proc. - również i w tym ujęciu miał kanał 4Fun Kids.
Także i tutaj najwięcej straciła stacja MTV Music Polska - było to 85,71 proc. do 0,005 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem stacji muzycznych w 2020 roku, MTV Music Polska z największym spadkiem
POLSAT proszę zmieńcie bo to wasze kanały